Konzultace
Konzultace k zákaznické péči a prodeji
%
Dobrá zkušenost se společností je pro 64 % lidí důležitější než cena nákupu.
Využijte 20 let našich zkušeností v oboru
Podělíme se s vámi o dvě dekády zkušeností z retailu a zákaznického servisu.
Problém řešíme v souvislostech, odhalujeme příčiny a napravujeme důsledky.
Na zákaznický zážitek se díváme přes čísla a procesy. Díky tomu jsou naše opatření skutečně efektivní.
K řešení problémů přistupujeme komplexně
Podnikání svých klientů analyzujeme z nejrůznějších stran. Vždyť zákaznická zkušenost se skládá z mnoha aspektů, a tak ani pohled na retail nebo služby nemůže být omezený na jedinou oblast.
Nečekejte knížecí rady od stolu. Nebojíme se vstoupit na prodejní plochu a stínovat vaše zaměstnance. Vedoucích se cíleně ptáme, zda a jakým způsobem pracují s KPIs. Zajímáme se, jakou máte metodiku onboardingu nových členů týmu. Klademe prostě spoustu otázek, a to i na věci, které s řešeným problémem zdánlivě nesouvisejí.
Ať už si u nás objednáte jakoukoliv službu, vždycky se z vlastní iniciativy důkladně podíváme na váš web, prozkoumáme obsah na sociálních sítích a uděláme si malý monitoring konkurence. Chceme totiž na vlastní oči vidět a zažít, jak fungujete. Jen tak vám opravdu porozumíme a dobře poradíme.
MÁM ZÁJEM O KONZULTACI
→
%
32 % zákazníků uvádí, že už po první špatné zkušenosti odcházejí i od značky, kterou milují. (zdroj: pwc)
Konzultace
Každá zakázka je pro nás unikátní. Využijte našich 20 let zkušeností a získejte užitečné rady, jak zlepšit péči o zákazníky a zvýšit zisk z podnikání. To vše při individuální konzultaci.